我真係好鐘意台灣呢個地方...
台灣人很親切...
很樸素...
永遠覺得隔離飯香GE我...
直頭想搬去台灣住

今次去台灣係有少少衝動+少少即興....
話說林太有一日同我講....
台灣機票平喎...
問我有冇興趣同佢地一家3口去...
咁岩我呢個學期咩科都冇報...
去旅行正正就係我計劃之一...
所以就同林家一齊去台北啦....

事前功夫...
機票....入台證...民宿....
全部由林太一手包辦....(林太係辦事能力超強的)
而我...
就係奉獻左2本台北旅遊書....


8/11~12/11展開我地5D4N台北之旅...


民宿的客廳


其實3年前我地黎台北已經係住呢間民宿...
地方好大...
而且超乾淨...
所以這裡已經成為去台北入住首選...(今次老板娘仲因為見到我地有個BB同行....所以平左少少)

其實我地都冇特別PLAN要去邊....
因為我地都唔係第一次黎台北...
所以目標都係輕輕鬆鬆行下食下...
去到民宿放低好晒所有野...
就落樓下食少少野...
然後見旅遊書介紹有新夜市....
當然要去8掛下...
去到問人點行GE時候...
先發現....
原來呢個輔大夜市...
唔係日日開架
無奈之下唯有轉去新士林夜市...(因為冇帶外叉...電話一早餓死左....所以冇任何相)
新士林來來去去都係果幾樣野食...
我都係鐘意舊GE多D...
係士林搵到我媽媽最愛GE黑糖薑母茶...
2話不說..."麻煩你....我要10包黑糖的...還有2包紅棗茶...謝謝"
呢個係我黎台灣必做事情....
因為上年細佬去完台北買左2包返黎...
我媽媽好似中毒咁...
成日都掛住呢種薑母茶....
行完士林...
買左D生果...買左D鹽水雞...野飲就返上民宿啦(太夜啦....小朋友要飲奶訓覺)

堅係10包薑母茶...



Day 2...
林太為左唔想星期六要同好多人逼...
所以決定提前星期五同B姐去動物園...
而我...
就自然離隊去我要去GE地方...
所以係佢地出左門口之後...
我先施施然起身沖涼洗頭...
然後去樓下STARBUCKS食早餐....
度下路線圖...
跟住出發去大創(即係香港吉之島12蚊店), 包裝廣場, 永樂布市場去買我D手工藝材料....

中間超白痴...去完包裝廣場見到自己得返200蚊台幣....
心諗....我D錢用左去邊....
唯有去搵機禁錢啦....(奇妙ge 事情係夜晚發生....我係自己本護照搵到1000台幣.....唔知邊度走出黎...早知係咁唔駛急住禁....因為去銀行唱錢仲好D...)

去完永樂市場見4點幾...
又未到食飯時間...
咁出發前細佬又話MASTERMIND會係台灣有FUNCTION...
結果走左過去睇啦...
其實呢個活動係MASTERMIND同日本出名ge秀拉麵crossover ...
一連搞3日...(第1日有吳建豪負責煮麵俾頭5個人)
個活動係...每日賣100碗麵....食完會送返隻碗俾你...(有MASTERMIND LOGO)
去到見到其實都冇我預期中咁多人...
咁咪諗住排下lo...
聽到前面ge人同工作人員係度傾計...
原來排第1果個人...
朝早9點去排(如果香港...前一晚9點啦....香港咩都炒一餐...)
到5點佢地派籌.....111...
工作人員就話....111有機會啊....
我唔明點解...咁就自然問下啦...
原來...有人拎左個牌之後NO SHOW....
前一日後補就叫到108...
佢講到咁...
又冇理由唔等架...
而且6點開始...都係等多1個鐘...
所以就走左入去誠品行下...
到6點就落去starbucks露天位置坐係度等...
等待係漫長架...
原來佢一次放10個人入左...
師傅即場煮麵...
跟住等佢地食完先再開始放人入去....
結果我等到差唔多7點...
先開始叫後補....
我地呢一堆係度等執死雞ge人真係越夜越興奮...
唔知叫到邊個號碼...
跟住果6個全部冇出現...
結果造就左9隻死雞...
101打後開始企晒係度等...
結果...又有D人冇黎...
我都有份執到死雞...
連排我後面都有...
我地就做最後一批顧客...
唔好講笑...呢碗麵好貴....NTD1,200....
3百幾蚊港紙...
不過都幾好食...
跟住再匯合返林家...

Cranberry White Chocolate Mocha....(今年香港冇得飲...所以我好努力係台灣飲左4杯)


早上的西門町....


有3層...好大...一度迷路...


品牌的魔力?


111


NTD1200


Day 3~
前一晚plan第二日去邊...(日日都係咁)
大家都冇咩頭緒...
咁就唯有上網LOOK下...
發現好多人介紹"上引水產"...
評價都係講到好正咁...
一於就係佢啦...
然後鳥獸四散咁返房...(因為林生林太其實要好早起身餵奶俾B姐...)

7點幾我起左身...當時出到去見靜英英...
所以就走返床繼續攤...
到8點左右開始聽到林太同B姐講野...
過多一陣就聽B姐黎到我房門口...(呢幾日都成日同玩捉衣因...所以佢知我係呢間房...)
林太開門俾佢入黎...
同佢講姨姨仲訓緊覺...
佢走埋黎拍拍我...(之後我無論係廳定係房....扮訓定真訓...佢都會拍下我...我就會同佢講GOOD MORNING....好SWEET...)
跟住我就扮訓醒...
睇佢飲完奶佢又要小睡....
我地大人就開始梳洗....
跟住帶住B姐戰車同B姐出發...

去到上引B姐訓醒左...
林太就影相...
林生負責推戰車...
我就抱住B姐....
一路見到好大隻ge長腳蟹...
我就同B姐講....YOU SEE...IS CRAB....
而佢ge反應係....拍手(clap...crab....clap...crab...)
哈哈....我以為我英文發音唔好...
於是到林太同佢講...
佢都係咁....

乾濕市場都行過一次...
跟住就係目標立吞區...
可能我地早...(其實都11點)
等一陣就有位...
環境好乾淨...
服務生都好有禮貌...
呢度叫左野食就會俾單你先俾錢...
我地大約食左NT2100左右....
其實真係幾抵...
因為佢真係好新鮮....

去完上引...
我地再次分道揚鑣....
因為我見上引去微熱山丘都唔係好遠...
所以甩隊去左果度...
落左公車後大約行5分鐘左右就到...
環境幾靚...
入到去...
職員會遞上一杯茶同埋一個鳯梨酥俾每個客人...
就算你食完唔買佢地都唔會黑面同埋唔俾你走...
我係度坐左一陣...
就去淡水匯合林家...
閒逛一輪就返民宿HEA...
夜晚再度出發去左寧夏夜市....











凍o既。。。

















大好天。。。。


好佩服呢D街頭表演者。。。因為堅熱&曬。。。。由其佢呢個位。。。




一個人真係食唔晒。。。


Day 4~

一貫我地訓夠先去出既作風。。。
去左永康街食牛肉麵。。。
跟住去鼎泰豐食小籠包。。。
然後到林太去拎網上買ge野。。。
而林生想encore上引。。。
我就負責湊B姐留係捷運月台。。。
中間有小朋友黎整醒左佢。。。
BB大概發現唔見左媽咪所以爆喊。。。
咁我唯有呃佢。。。
話而家去搵媽咪。。。
就帶左佢地遊LIFT河。。。(好彩呢個站冇咩人)
因為天氣開始變差。。。
所以我地返民宿休息。。。
林生林太就去左附近買手信。。。
B姐就留係屋內訓覺。。。
夜晚我同林太落去買下野食。。。
行下西門町。。。









最後一夜的宵夜。。。



Day 5~
要準備返香港ge我地。。。
係最後一日。。。
梗係作最後衝刺買手信。。。
林家就去台北車站地下街。。。
而我。。。
就去家樂福買下d地道零食。。。(最主要係買雞蛋布甸。。。。)
係家樂福駛左我過千幾蚊台幣。。。
拎到死死下。。。
仲要走去公車站搭公車返去。。。(慳妹。。。)
跟住順便去7-11拎博客來訂o既紙膠帶。。。
點知。。。。
原來一個西門町已經有好幾間7-11。。。
我自己又冇睇清楚。。。
原來我取貨果間係遠好多。。。
後尾擺返晒D野上屋。。。
就去JOIN林家再一次食烤肉。。。
後尾返上去仲施施然諗住訓覺ge我地。。。
好彩CHECK下去機場要搭ge車。。。
原來時間冇乜。。。
我同林太就執行李。。。
林生同B姐訓晏覺。。。
搞掂好晒就叫醒林生出發。。。
B姐繼續係BB車訓覺。。。
當我地行去捷運站時已經開始落雨。。。
去到台北車站係喪大雨。。。
林生負責行李。。。
而我就負表自己行李。。。
林太就負責保護B姐。。。
買好飛就即刻上車。。。
離開我地hea 左幾日ge台北。。。(又唔想走。。。)


半隻喼係手信。。。結果overload。。。











arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()