close
對上一次香港懸掛10號颱風訊號已經係13年前。。。
當時情況係點。。。
我真係一D印象都冇。。。
學生時期只係知。。。
打風就好。。。
理得你打幾多號。。。
因為打風就有假放。。。
唔駛返學。。。

大個左出黎做野。。。
雖然都想打風。。。
但係過後就會後悔。。。
因為你幾為放1日/半日/早少少收工。。。
真係咁著數。。。
唔係囉。。。
D野第2日要返去補做。。。
變相1日做2日野。。。
簡直係搵自己笨。。。

今次好明顯感受到10號同8號ge分別。。。
D窗吹到嘭嘭聲。。。
我做埋D功課大約3點幾就訓。。。
隱約到唔知幾點就電話響左一下話天文台轉返8號。。。
跟住到9點起身。。。
電視新聞就話10點前後就變返3號。。。
第一時間叫媽咪叫醒細佬。。。
(呢個家姐實在太好。。。其實我只係唔想佢10點先起身同我爭廁所。。。)
跟住我就返入去再訓多陣。。。
因為我本來就返12點。。。
佢9點定10點轉都對我冇影響。。。

唔知係因為呢個風太勁。。。
定係香港人已經冇咩危險意識。。。
周圍都見到lum棚架lum樹。。。
其實個棚紮實D。。。
D樹平時做下檢查。。。
就知有冇潛在問題ga la。。。



同場加映:一條濕滑的走廊。。。一個粗心大意的主人。。。妁將心愛GE杯跌左落地。。。凹左。。。
arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()