close
大概個幾月冇見過小彤。。。
趁宜家未考試。。。
係時候要還下飯債。。。
是日去我地由細到大食開ge忠記。。。(F.3到宜家。。。數數手指。。。都12年。。。)
自從冇見過老闆出現之後。。。
我覺得忠記大不如前。。。
雖然佢越做越大。。。
但樓面阿姐D態度真係唔得多。。。
我坐低左5分鍾都冇人黎執枱。。。
隔離果枱十幾日就即刻招呼佢地。。。
雖然我都知午飯時間有幾忙。。。
但係都唔駛咁大細超。。。
唔通2個客就唔係客。。。
服務差都算啦。。。
畢竟一個阿姐係咁。。。
可能其他唔係。。。
我最估唔到連食物都差。。。
凍奶茶。。。
冇咩。。。
杯底仲有黑色一點點。。。
ok。。。我當你係茶葉。。。
乾炒牛河。。。
河粉仲係’痴’埋一舊舊未炒開。。。
雖然話30蚊有找ge一個午餐。。。
地點又係街市熟食中心。。。
但似乎越黎越差囉。。。

以前讀書ge時候。。。
經常去自修室。。。
如果遇著考試時間。。。
午餐。。。下午茶。。。晚餐都會係忠記搞掂。。。
老闆好好架。。。
佢知我地學生冇咩錢。。。
佢會收平d。。。
我地就成日叫佢戒煙。。。
我記得畢左業出黎做野後。。。
都有去過。。。
老闆話佢已經食少左煙。。。
由3包變2包。。。
近呢1,2年都冇見過佢坐陣啦。。。
arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()