close
今日唔係DAY OFF...
所以都有少少趕住過大角咀返學...
因為汲取左上次餓住上堂GE經驗....
我今次有準備...
登...
登...
登...
登...
MOCHA+燒賣...


仲以為咁遲先去到(6:10仲係樓下買燒賣中...)
應該以經好多同學仔返左黎...
點知...
除左阿SIR....
=_="冇人...
我就慢慢開始嘆我GE晚餐...

IT...要做GROUP PROJECT...
我仲未搵到志同道合GE同學仔(以我性格唔知幾時先搵到...)
唉...

好彩我有做預習...
今日2科正式上堂都仲聽得明...


一返學我就好似要走佬咁...
我差在未拎埋牙膏牙刷...




arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()