close
我真係未免興奮得有d早。。。
因為。。。其實我10月底先出發。。。
宜家只不過7月頭。。。

我一向都冇留意機票價格ge習慣。。。
不過有一日打開YAHOO。。。
咁岩見到新聞話港航會推廉價機票。。。
即刻就去搵報紙睇下內容。。。(原來係生果報財經版。。。唔怪得睇唔到)
下半年先會推出。。。
咁又去返港航網頁8掛下。。。
原來宜家都已經有D優惠。。。(已經係4,5月開始)
價錢都OK。。。
再比較下華航/港龍/國泰fanfares。。。
都係港航平。。。
但航班選擇少好多。。。
台北去左幾次。。。
今次想轉換下口味。。。
去台中。。。
決定買機票前。。。
先決定左行程先。。。
因為睇餸食飯。。。
要睇下想去ge地方需要玩幾多日。。。
其實本來我只係諗住去5D4N
但資料搜集過程中。。。
因為我一個人去。。。
如果好似其他人咁包車。。。(太貴。。。)
自駕。。。(冇車牌。。。唔識渣車。。。)
連踩單車都唔識。。。。
所以就搭公車。。。
其實5D4N都夠我玩。。。
但係去睇機票時。。。
因為我不停SEARCH發現有D可能去2,3日已經要$560。。。
最後我宜家呢個8D7N。。。(其實只係得7D。。。因為回程晨早8點幾機)
而且個時間好好。。。
岩岩好係我做完每個月月結工作。。。
跟住可以休息下。。。
最近好努力SEARCH下D關於台中交通資料。。
畢竟同台北唔同。。。
台中冇捷運。。。
所以我要靠公車/小黃(當地的士)。。。
宜家心情大靚。。。
好想快D到10月。。。


回程0820。。。超早。。。
arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()