close
我開始發現。。。
我有少少遺傳左我老爸心急ge性格。。。
不出一個星期。。。
台中之旅的住宿已經完全訂好啦。。。

台中宿2晚→清境1晚→埔里1晚→台中3晚

安排住宿原來都唔容易。。。
又想平。。。
又想睇落乾淨。。。
最重要係。。。
首選一定唔會係酒店。。。

其實我都唔算係特別奄尖ge人。。。

所以唔需要住很好豪華。。。
本來係打算住租一個床位都可以。。。
畢竟旅行嘛。。。
其實訓係張床就係果幾個鍾。。。
如果日日痴住張床。。。
咁不如留係屋企。。。

台中住宿果部份。。。
參考左好多其他人ge blog。。。
大多係旅館。。。
我覺得感覺好冷清。。。
我唔係非常鍾意熱鬧。。。
但都唔想太靜。。。
所以開始搜尋日租套房。。。
最後訂左其中一間HOSTEL單人房。。。
大約15-20分鐘路程就可以到逢甲。。。

至於清境。。。
選擇真係太多。。。
而我係睇其他 blog過程中。。。
睇到好多人都大讚黃慶果園民宿。。。
而睇過佢房間D相亦都覺得好正。。。
所以屬意係黃慶果園。。。
都冇特別同其他民宿再作比較。。。
而我都怕BOOK唔到心儀房間。。。
所以未完全決定整個行程。。。
就先BOOK左先。。。
唯一策略係。。。
假日一定要住台中市。。。
平日就可以多D選擇。。。
因為好似埔里同清境。。。
假日貴好多。。。
始終冇人同我share房租。。。
所以要慳d。。。

而埔里。。。
就選擇了水月山莊。。。
一樣都係憑其他blog好評而決定。。。
但係就發生左一件事。。。
差d就轉投第2間民宿懷抱。。。
本來我上星期三已經填左線上訂房表格。。。
等到星期五都冇回覆。。。(黃慶果園同台中hostel都覆得好快)
當時諗會唔會對方收唔到。。。
咁我又再填多次。。。
到左星期日晚。。。
終於收到回覆。。。
但因為有其他查詢。。。
所以即時再send email。。。
結果到星期二晚先再回覆可以確認到房間。。。
本來中午已經諗。。。
如果今晚都收唔到回覆。。。
就會揀second choice。。。

其實我知10月底呢D時間真係有好多民宿都未必爆。。。
但係一早有晒住宿位置。。。
對plan行程會更順暢。。。

我已經係google map mark晒我想去ge地方。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()