close
剛踏入27歲的我...
經歷了一個係"我的歷史"上史稱"第一次體內世界大戰"...
是次大戰歷時左差唔多1個星期...
細菌足足打敗左無數咁多細胞...
可惜最後都係細胞戰勝...
平息左今次戰亂....

3月22日...
凌晨...老毛病又發...半夜三點又走上QM A&E探一探D姑娘同醫生...
搞左2個鍾先返返屋企...

好似杏霜味ge胃藥...
朋友話好難飲...
我覺得ok wo...

好彩前一日已經拎左半日假諗住休息下...
岩岩好可以補眠....

下午...細菌已經不知何時入侵我GE身體...
造成周身骨痛...
已經覺得自己有D奶野...
放工2話不說伸一伸手...
打的去弼街搭小巴返屋企...

晚上...38度...
D骨痛到郁都郁唔到...
食左D止痛退燒藥...
成晚訓下又醒下...

3月23日
是日要去瑪麗覆診...
倒塔咁早出門口...
點知都係唔夠D公公婆婆早...

醫生係我上次留院時GE主診醫生...
我同佢交代左我GE情況...
佢睇過我GE抽血報告...
指出我GE情況唔似係流行性感冒...
但係因為我唔想突然留院...
結果...佢就話醒我正野...
原來係一個星期抗生素......
arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()