close

我真係一個幾缺乏自信GE人...
早排陷入左一個極度迷思...
我好似樣樣野都唔叻咁...
所以我就向一個我覺得佢值得信任GE LECTURE 求助...
佢教左我一D小知識....
令我建立左一個小小的滿足...

小時候係媽媽鞭策下...
我小學考試成績都算不錯...
但去到中學...
媽咪重投工作...
得我自己一個溫書...
成績大不如前...
甚至...全級最尾果十幾個...都有我份...
每次考完試返屋企....
媽咪總會問...識唔識...
我一定答佢我識...
但係自己心裡有數...
係試場...望住份卷...
唔知答案係咩...
大量GE留白...
連試都冇試下...

早幾日我OB有TEST...
我就用LECTURE教我GE "SMART"
去準備呢次GE TEST...
我答完覺得成個人超開心...
開心唔係因為我會拎好高分...
而係...我真係我望住份卷我竟然識答...
仲唔夠時間答....(因為我寫字慢咋....)

呢個係第一個小小的滿足...
希望可以累積到更多變成大大的滿足...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()