close

仍然係關於旅行。。。
滿腦子都係去旅行。。。
好想快d就到。。。
但仲有92日。。。
好漫長。。。
到左宜家。。。
我連行程都編排好。。。

Day 1 ~ 香港>台中機場>台中民宿check-in>東海大學>東海夜市>東海國際藝術街>逢甲夜市>回民宿

Day 2 ~ 水里蛇窯>車埕>集集>台中>一中街商圈>回民宿

Day 3 ~ 台中民宿check-out>清境民宿check-in>博望新村>清境農場>休閒中心>回民宿

Day 4 ~ 合歡山觀日出>回民宿小休>民宿check-out>埔里>埔里酒廠>造紙龍手創館>埔里民宿check-in>18C巧克力工房>晚餐>回民宿

Day 5 ~ 埔里民宿check-out>台中市>台中民宿check-in>勤美術館>湖水岸藝術社區>彩虹眷村>精明一街商圈>回民宿

Day 6 ~ 國立美術館>101文具天堂>20號倉庫>林信一福堂>宮原眼科>繼光街>九個太陽>回民宿

Day 7 ~ 台北>上引水產>微熱山丘>金泰日式料理>光南、久大、墊腳石>寧夏夜市>士林夜市台中>家樂福

Day 8 ~ 台中民宿CHECK-OUT>回港

因為一個人去嘅關係。。。
包車太貴。。。
所以全部以公車同步行為主。。。
台北本來不在考慮範圍。。。
但係又好想食多次上引。。。
而且仲發現有一間叫金泰。。。
賣相都幾得。。。
同埋最重要我想去行文具店。。。
所以造就左有一日落台北。。。
其實我本來仲有諗過係台北遊盪到凌晨3點左右。。。
再搭客運返台中。。。
可以慳返一晚hostel 錢。。。
但因為解決唔到行李問題。。。
台灣存放行李地方都只係運作到夜晚8點。。。
咁8點之後又點呢。。。
行夜市拖住行李都幾唔方便。。。
同埋我相信。。。
我隻行李一定勁重。。。(上次經驗。。。28kg)
所以就只好返台中訓多晚。。。

其實台灣都幾好。。。
好似台北車站同台中火車站都有存放行李地方。。。
亦都有擺放行李locker。。。
收費唔貴。。。
只可惜如果你想24小時隨時去拎返就唔得啦。。。
因為佢地係有辦公時間。。。。

行程都plan埋。。。
宜家只淨低等。。。。。。

係機票訂好2星期後。。。
林太問我有冇興趣去台灣。。。
我以為佢暫時都唔會去台灣。。。
先決定自己一個人去。。。
今次佢地都係去台中。。。
哈哈。。。
我可以等佢去完返黎問下有咩推介
arrow
arrow
    全站熱搜

    ShaRon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()